Alla inlägg under juli 2010

Av Julia - 29 juli 2010 23:18

Japp! Nu har ännu en dag lidit mot sitt slut, eller ja snart då! Jag och Jullis ska snart gå ut i tältet igen för att sova, om det inte är sjöblött därinne då. Det kan nämligen vara risk för det med tanke på att det öst ner idag   Men men, lite regn är bra! När man inte tältar iaf xD

 

Haha, just nu har jag en hund liggandes på fötterna   Det är helt sjukt vad han har börjat fastna för mig ^^ Tror jag i alla fall. Det känns så ^^ Det är ju såklart Julias lilla Troy som jag snackar om :D

 

Haha på tal om Troy xD Rösta i undersökningen om i vilken film som Troy Bolton är snyggast ^^

 

Nej! Natt natt på er!

 

// Madde   (Skulle tro att det är från Julia med :D)

Av Julia - 29 juli 2010 21:50

Jaa! Idag har vi faktiskt varit lite mer sociala skulle man väl kunna säga   Vi spelade först lite Yazzy, vilket var väldigt intressant ^^ Den som skrev vann alltid ^^ Så jag vann typ fyra gånger och Julia vann en gång xD Ganska skumt faktiskt!

 

Sen har vi ju lagt lite pussel också... Det var pusslet som jag, Jossan och Jessica gick ihop och käpte till Julia i födelsedagspresent :)

 

Här ligger alla resterande pusselbitar på mattan för att vi enklare skulle kunna se vad vi behövde, om vi hittade någon bra bit eller så :)

     

Så här långt har vi kommit på pusslet :) Ramen och pluttelite av vargen hade Julia gjort innan, jag vet inte när, men nu ser den ut så här som den ser ut här ovan *pekar uppåt* härligt va? :) Jag gillar pusslet! Sjukt fint och hon som håller i vargbebisen (kommer sen i pusslet) hon har sjukt fina ögon och väldigt söta läppar ^^

 

Så, som ni kanske märkt så har vi Zac Efron - vecka här på bloggen :) Det kanske ni märker xD Men så är det i alla fall och nästa vecka blir det en annan kändisinspirerad vecka så håll utkik för de ni   Annars kommer ni missa något ordentligt!

 

// Madde   

Av Julia - 29 juli 2010 21:23

Madde och jag satt superflummiga i tältet i gårkväll och började jämmföra Zac Efron och Joe Jonas, här e resultatet   

 

  1. De har båda mörkt hår
  2. Varit med i en musikal
  3. Varit med i en Disneychannel original movie
  4. Ingen av dem fick kyss i första filmen
  5. Sjunger bra
  6. Huvudperson i filmen
  7. Passar i svart
  8. Ganska långt hår
  9. Sjukt ego i filmen
  10. Ändrar sig då de möter tjej
  11. Filmen handlar om en musiktävling
  12. Ingen av oss visste att de fanns innan vi såg filmen
  13. Filmen har fått minst en uppföljare
  14. Motspelare är brunetter
  15.  Gästat i tvserier / har varit med i tvserier

(Zac: CSI:Miami, Cityakuten)

(Joe: Hannah Montana, Jonas)

 

 

// Madde   och Julia   

Av Julia - 28 juli 2010 15:46

Ja som ni ser här till höger så handlar våran första undersökning om snyggingen Zac Efron och i vilken film han är snyggast.

  

Vilken film tycker du han är snyggast? Rösta i undersökningen och berätta gärna varför genom att kommentera bilden :)

 

När resultatet kommer upp så kommer även min och Julias åsikt komma upp :D Så var med och påverka!

 

Mors mors

 

//Madde   

Av Julia - 28 juli 2010 15:18

Ja som rubriken säger så tältar lilla madde och jag ^^.

Snacka om att vi hade kul i går asså XD trötta som satan, började vi diskutera favoritsener i Twilightfilmerna, vi kom fram till att vi har ungefärsamma favoritscener  .

Men i alla fall igår va ganska lyckad XD

Först va man till tandläkaren och va där inne 20 min för att fixa massa med tandställningen  ingen trevlig upplevelse, jag HATAR att gå till tandläkaren. Men snart slipper jag tandställningen förhoppningsvis redan näst nästa gång.

 

Sen for jag iväg till en kompis och lämnade hennes hamsterbur som jag fick låna och hennes cd skivor.

Sen satt man en timme och väntade på fröken madde.   Men tillslut kom hon och då stack vi till hemköp och köpte godis och sockerbullar, sen åkrte vi hem, efter några timmar hemma for vi till Östhammar för att gå på bio och se Eclipse (Igen   ) och sen tog vi bussen hem och va lite sociala med familjen innan vi drog ut till tältet ^^.

 

 

// Julia   

 



Av Julia - 28 juli 2010 14:37

Tjenixen!

Jaa som ni ser så är denna bloggen ganska nystartad! Den startades för tio/femton minuter sen kanske :)


Bloggen drivs av mig, Madde, och Julia. Här kommer vi blogga om allt och inget. Anledningen till att vi just valde namnet VampireLovers är för att vi båda två har en riktigt förkärlek till just vampyrer. Ta bara Twilight Saga, House of Night och Vampire Diaries som exempel och sen är vi fast. Det finns mycket andra alternativ också men dessa tre var de främsta som båda är intresserade av.


Nu får ni ju inte tro att bloggan BARA kommer handla om vampyrer, som jag nämnde så kommer den handla om en massa annat också. Både jag och Julia har ju djur så ni kommer få lite upplysningar om det. Men sen kommer det väl ut lite filmtips, musiktips, kändisar m.m Allt som cirkulerar i en tonårings hjärna med andra ord! :D


Hoppas ni väljer att fortsätta läsa bloggen! :)


Mors mors


//Madde

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Är du som läser bloggen Kille eller Tjej?
 Kille
 Tjej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards