Direktlänk till inlägg 23 september 2010

sooooooooooovvvvvaaaaaaaaaaaaaaaaa

Av Julia - 23 september 2010 21:24

jag ska sova snart ^^ har pluggat historia och matte, historian gick super men matten gick sämst -.- jaja får försöka i morron igen, allt i livet kan ju inte vara lätt :/

 

Har sådan beslutsångest för en sak :/ känns inte ett dugg bra, för jag vill men är rädd för resultatet och jag vet inte om jag ska våga satsa :/.

 

Jaja fick veta att jag klarade Djursjukvårdsprovet, jag vet inte hur det gick men jag klarade det ^^. Elprovet i måndags hade man alla rätt på ^^. Det här går bra för mig ju  . Jaja har massa saker jag ska göra sen -.- måste prata med min lärare i djurkunskap om provet jag ska göra om

 

På söndag så ska man bränna massa pengar XD ska köpa systemkamera ^^

 

nä nu ska jag göra frukost, packa väskan och sen bokstavligen hoppa i säng   

 

natt


 
 
Ingen bild

EmelieChristinaPettersson

23 september 2010 21:37

vet att detta kanske inte är till någon hjälp MEEEEEN...
jag tycker du ska satsa för jag tycker det är bättre att testa och få ett resultat än att inte testa och inte få nåt resultat alls
men det är 100% upp till dig själv :)

Julia

23 september 2010 21:40

jo jag vet men det blir så pinsamt om det inte blir som jag vill XD om du fattar XD

 
Ingen bild

EmelieChristinaPettersson

23 september 2010 21:47

jodå jag fattar ;)
men gör som du vill eller ja känner för att göra för då blir det bäst :)

Julia

25 september 2010 14:04

:D

 
Stephanie

Stephanie

24 september 2010 17:12

Julia våga ta chanserna! Vågavågavåga!

http://www.sstteepphhiiss.blogg.se

Julia

25 september 2010 14:05

Jag ska :P

 
Ingen bild

Madde

25 september 2010 23:32

Nej sötnos! Det ska du inte! Jag ska! Men de kanske är samma sak de ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 15 oktober 2010 22:20

Japp precis ren jäkla pissdag, missade bussen, fick ett par inte så himla uppmuntrande ord från kompis...   Ja men missade i alla fall inget på historian, va j*****t  dum och tog stövlarna med klack, så har sjukt ont i fötterna,  sen hade man tr...

Av Julia - 14 oktober 2010 19:40

Seriöst det enda jag gör i skolan är, Gå på lektionerna, skratta och göra bort mig, men nog om det, ska göra klart Historian nu sen kolla Vampire Diaries :D OMG va jag längtar ^^.   Men sitter och drågar sönder Joan Osborne - One of us ...

Av Julia - 13 oktober 2010 18:51

Jag sitter här och funderar om tid existerar för jag har typ ingen tid alls känns det som :/ har prov i Matte B i morron, en historia uppgift som ska in i morron och den har jag lust att spränga i luften. hittar inte ett endaste skit. så struntar i d...

Av Julia - 10 oktober 2010 00:24

haha det ni ^^ men det är så att mamma och jag va till Öregrund och hälsade på släkten och bytte ett par jeansleggins som jag inte kunde ha. Och det va vad jag shoppade, det va mamma som shoppade en massa tills sig själv. Fast jag fick ju en ring så ...

Av Julia - 8 oktober 2010 21:23

Jahap jag vet inte riktigt vad jag ska skriva?   har haft en ganska slapp dag i skolan, 2 lektioner och 3timmars håla, fick tårta för att man hjälpte till att städa i djurhuset förra veckan. Sen väntade man på Emelie då hon hade mentorssamtal to...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Är du som läser bloggen Kille eller Tjej?
 Kille
 Tjej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards