Direktlänk till inlägg 3 oktober 2010

Rådjursjakt med hund

Av Julia - 3 oktober 2010 19:17

Japp idag har man varit med på rådjursjakt med hund, jag och pappa såg 3 rådjur, de andra snubbarna såg 6 älgar. Ja så ingen lyckad jakt precis, inte ett enda skott eller djur blev det, men det va häligt väder i alla fall

 

I går kollade jag på film, städade hamsterburarna, nästan hela rummet, ja det och va och handlade med far och bror va det jag gjorde, sen har det inte hänt så mycket mer. Jag har inte så mycket mer att berätta

 

v 44 har jag som förslag att ha temavecka och jag har kommit på vad jag funderar på det är att ge lite fakta om våra husdjur, var de kommer ifrån, vad de äter osv någon intreserad?

 
 
Alexandra

Alexandra

4 oktober 2010 19:40

Gör ett sånt tema, det blir nog bra :)

http://tasspuls.bloggplatsen.se

Julia

5 oktober 2010 18:10

Ja det känns som om det e intresant med ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 15 oktober 2010 22:20

Japp precis ren jäkla pissdag, missade bussen, fick ett par inte så himla uppmuntrande ord från kompis...   Ja men missade i alla fall inget på historian, va j*****t  dum och tog stövlarna med klack, så har sjukt ont i fötterna,  sen hade man tr...

Av Julia - 14 oktober 2010 19:40

Seriöst det enda jag gör i skolan är, Gå på lektionerna, skratta och göra bort mig, men nog om det, ska göra klart Historian nu sen kolla Vampire Diaries :D OMG va jag längtar ^^.   Men sitter och drågar sönder Joan Osborne - One of us ...

Av Julia - 13 oktober 2010 18:51

Jag sitter här och funderar om tid existerar för jag har typ ingen tid alls känns det som :/ har prov i Matte B i morron, en historia uppgift som ska in i morron och den har jag lust att spränga i luften. hittar inte ett endaste skit. så struntar i d...

Av Julia - 10 oktober 2010 00:24

haha det ni ^^ men det är så att mamma och jag va till Öregrund och hälsade på släkten och bytte ett par jeansleggins som jag inte kunde ha. Och det va vad jag shoppade, det va mamma som shoppade en massa tills sig själv. Fast jag fick ju en ring så ...

Av Julia - 8 oktober 2010 21:23

Jahap jag vet inte riktigt vad jag ska skriva?   har haft en ganska slapp dag i skolan, 2 lektioner och 3timmars håla, fick tårta för att man hjälpte till att städa i djurhuset förra veckan. Sen väntade man på Emelie då hon hade mentorssamtal to...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Är du som läser bloggen Kille eller Tjej?
 Kille
 Tjej

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards