Direktlänk till inlägg 29 september 2010

Jaha

Av Julia - 29 september 2010 20:08

Jag sitter här och vet inte riktigt vad jag ska skriva, vet inte heller vilket humör jag e på, känns jätteläskigt. men men veckan hitils har varit kanoners ^^ hade en lektion i måndags sen va det hem och rent sagt slappa innan pappa och jag stack till skogen, på vägen hem såg vi en älg ^^. sen har jag inte gjort så mycket mer än att jag köpte en systemkamera i söndags som jag bara ÄLSKAR.

 

I går så hade vi djursjukvård hela dagen och jag måste säga att jag älskar att ha djursjukvård, dels älskar jag läraren och sen älskar jag ämnet med. såsjukt intresant, sen kan det ha att göra med att läraren e sjukt rolig och gör lektionerna jätteintresanta tycker jag i alla fall.

 

Sen i morron bär det av till Järvzoo kommer nog inte komma upp bilder här för det tar sån tid att ladda upp dem men ni kan ju kolla min bdb Vampire-Lover.

 

Funderar på om jag ska fixa en temavecka till vecka 44 ^^ då jag e ledig, jag vet ju inte vad madde tycker men men.

 

I sådanafall om det skulle bli en temavecka då vad vill ni ha för nåt?

* En utvald kändis

* Ett av våra husdjur som vi skriver om?

 

Ja kommentera vad NI vill läsa om är lite svårt för mig som skriver att veta det   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 15 oktober 2010 22:20

Japp precis ren jäkla pissdag, missade bussen, fick ett par inte så himla uppmuntrande ord från kompis...   Ja men missade i alla fall inget på historian, va j*****t  dum och tog stövlarna med klack, så har sjukt ont i fötterna,  sen hade man tr...

Av Julia - 14 oktober 2010 19:40

Seriöst det enda jag gör i skolan är, Gå på lektionerna, skratta och göra bort mig, men nog om det, ska göra klart Historian nu sen kolla Vampire Diaries :D OMG va jag längtar ^^.   Men sitter och drågar sönder Joan Osborne - One of us ...

Av Julia - 13 oktober 2010 18:51

Jag sitter här och funderar om tid existerar för jag har typ ingen tid alls känns det som :/ har prov i Matte B i morron, en historia uppgift som ska in i morron och den har jag lust att spränga i luften. hittar inte ett endaste skit. så struntar i d...

Av Julia - 10 oktober 2010 00:24

haha det ni ^^ men det är så att mamma och jag va till Öregrund och hälsade på släkten och bytte ett par jeansleggins som jag inte kunde ha. Och det va vad jag shoppade, det va mamma som shoppade en massa tills sig själv. Fast jag fick ju en ring så ...

Av Julia - 8 oktober 2010 21:23

Jahap jag vet inte riktigt vad jag ska skriva?   har haft en ganska slapp dag i skolan, 2 lektioner och 3timmars håla, fick tårta för att man hjälpte till att städa i djurhuset förra veckan. Sen väntade man på Emelie då hon hade mentorssamtal to...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Är du som läser bloggen Kille eller Tjej?
 Kille
 Tjej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards