Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Julia - 10 oktober 2010 00:24

haha det ni ^^ men det är så att mamma och jag va till Öregrund och hälsade på släkten och bytte ett par jeansleggins som jag inte kunde ha. Och det va vad jag shoppade, det va mamma som shoppade en massa tills sig själv. Fast jag fick ju en ring så jag ska inte säga såmycket ^^

Men sen hälsade vi på hos mormor och morfar med fick låna en av hans receptpärmar så nu ska ni se att det kommer bli baka ^^.

Nu ska jag snart sova och i morron ska jag fixa med hamstrarna, och plugga matteprov på torsdag :/ ser inte direkt fram emot det.

 

Veckans händelser:
* Kick OFF på UF
* Ekologiprov
* Matte B prov
* Ekologi redovisning
* Historia uppgift in

 

    

Ringen är på vänster hand för att det va omöjligt att fotta den när den sitter på höger hand, för det är där den hör hemma

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Är du som läser bloggen Kille eller Tjej?
 Kille
 Tjej

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards