Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Julia - 6 oktober 2010 21:58

Moahaha historian klar :D 8 sidor slutade hela arbetet på ^^ riktigt nöjd :D höll visserligen vid vissa tillfällen kasta ut datan för att jag va arg på uppgiften. Andra gånger älskade jag det :O asså jag har inset att uppgifter där man ska tänka och argumentera är mycke roligare än bara fackta frågor, ibland är det svårt att komma på hur man ska skriva eller formulera texten. Men börjar man skriva går det oftast fin fint ^^


I alla fall har de senaste två dgarna varit de pinsammaste dagarna i mitt liv, jag komemr inte ta upp varför här.

Skolan har varit tråååååkig de första 3timmarna idag när man hade samhällskunskap -.- asså seriöst jag hatar det :O det e så sjut tråkigt -.- men men sen hade man Ekologi lite roligare


Sen va det idrott och då fick jag och några till till så att vi bara behövde gå 3km istället för 5,5 ^^ (A) jag klagade bara lite på att jag skulle få ont i knäna och det fick jag med.


Men nu har jag inte tid att skriva mer en ny uppdatering kommer då jag har tid ^^


Kram :D <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Är du som läser bloggen Kille eller Tjej?
 Kille
 Tjej

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards